מי צריך נכסים מפוספסים 

 נכסים מפוספסים הם למעשה רשימת הפוטנציאלים שעומדים לרשותנו אבל מסיבות אלה ואחרות אינם באים למימוש. זה נכון לחיים בכלל ומי מאיתנו אינו מכיר לפחות חלק מהרשימה, זה נכון גם בחיים של בעל עסק שעבורו נערכה הרשימה הבאה.

 

 

המוניטין שלכם                       השם הטוב שרכשתם מבחינה                   רוב האנשים לא ממנפים את 
                                              מקצועית ואישית.                                      המוניטין שלהם ליצירת הכנסות.

 

הלקוחות הנאמנים שלכם       אלו שכבר קנו מכם יותר מפעם אחת.       רובם לא חוזרים אליכם מספיק מהר,                                                                                                                                                     לא מפנים אליכם חברים, לקוחות                                                                                                                                                           וקולגות שלהם

 

האירועים שאתם נמצאים       כל מפגש עם אנשים, במסגרת עסקית,      אפשר לשווק בהם הרבה יותר, לצבור 
בהם ממילא                           מקצועית או אישית                                    קשרים, לסגור עסקאות, ולהסביר טוב
                                                                                                             יותר ובזמן קצר יותר מה אתם עושים.

                                                                                                             אה, ולאסוף סתם כרטיסי ביקור מכמה                                                                                                                                                   שיותר אנשים  -שזה לא  ממש נטוורקינג
 

ה"קהילה" שלכם                  האנשים שצופים בסרטונים שלכם או          אנשים אוהבים אתכם. מעריכים אתכם.
                                            קוראים את הפוסטים והדיוורים שלכם        מחמיאים לכם. קוראים את החומרים שלכם
                                            באופן קבוע, אבל עוד לא ראיתם מהם        ורואים את הסרטונים שלכםאבל 
                                            שקל.                                                        רובם לא משלמים לכם ולא מפנים אליכם
                                                                                                             לקוחות
.

 

 

הנה כמה טעויות נפוצות שרוב האנשים והעסקים (כמובן לא אתם...אלו שלידכם...) עושים

 

לא מבקשים הפניות..... מלקוחות קיימים

 

לא יודעים להסביר בצורה מדויקת מה בדיוק הם עושים ....ואז הלקוחות לא יודעים את מי להפנות אליהם

 

לא משקיעים מספיק בשימור הלקוחות הקיימים... במקום זה רצים ומוציאים הרבה כסף על הבאת לידים
(לקוחות פוטנציאלים) חדשים

 

לא מנצלים בצורה נכונה מבחינה שיווקית אירועים מקצועיים, עסקיים ואפילו חברתיים שהם נמצאים בהם...  

מנטור לניהול עם משמעות