המשמעות האמיתית של "ערך-מוסף" = משהו שמוכנים לשלם עליו יותר.
הצעת ערך-מוסף משמעותה להציע יותר תמורת יותר תשלום.

 לדוגמא, אם לקוחות מוכנים לשלם יותר על גרביים רכות יותר, אז ל"רכות" יש ערך-מוסף בתחום הגרביים.

למרבההצער, יישום אסטרטגיית ערך-מוסף מתאימה רק כשיש "אומץ" לתמחר מוצר במחיר בהתאם לערך המוסף המוצע. ​במקרים רבים אנשים נוטים להמעיט בערך המוסף שהם מציעים ובהתאם גם גובים פחות מהסכום לו הם ראויים.

 

על כל אלה ועוד הקליקו על הכותרת.

מנטור לניהול עם משמעות