המשמעות האמיתית של "ערך-מוסף" = משהו שמוכנים לשלם עליו יותר.
הצעת ערך-מוסף משמעותה להציע יותר תמורת יותר תשלום.
לדוגמא, אם לקוחות מוכנים לשלם יותר על גרביים רכות יותר, אז ל"רכות" יש ערך-מוסף בתחום הגרביים.
למרבההצער, יישום אסטרטגיית ערך-מוסף מתאימה רק כשיש "אומץ" לתמחר מוצר במחיר בהתאם לערך המוסף המוצע. במקרים רבים אנשים נוטים להמעיט בערך המוסף שהם מציעים ובהתאם גם גובים פחות מהסכום לו הם ראויים.
על כל אלה ועוד הקליקו על הכותרת.




