תכונה או תועלת

נושאים מסר שיווקי, נחפש לספר למאזינים לנו על התכונות המופלאות שיש לנו: עבר מפואר, מוסד לימודי נחשב, ציבור לקוחות מרשים. רק מעטים מתוכנו בעלי עסקים יכוון לצורך האמיתי של הלקוח הפוטנציאלי, לדעת מהי התועלת שנוכל להביא לו. המצגת המצורפת, הקלקה על הכותרת תעלה אותה, מבהיר בקצרה את ההבדלים בין תכונה ותועלת ואיך נלמד לעשות בהן שימוש נכון.

איך עושים כותרת שיווקית

איך עושים כותרת שיווקית? מהי כותרת שיווקית? מה התועלת שניתן להפיק מכותרת שיווקית איכותית?



על כך ועוד ניתן ללמוד מהקלקה על הכותרת.​

מי צריך נכסים מפוספסים 

נכסים מפוספסים הם למעשה רשימת הפוטנציאלים שעומדים לרשותנו אבל מסיבות אלה ואחרות אינם באים למימוש.

13 חוקי השכנוע

חוקי השכנוע נועדו להגדיל את יכולת השכנוע: אדם את רעהו, איש המכירות את הלקוח, המפקד את חייליו, המנהיג את האומה. שימוש נבון בהם בוחן את נקודת החולשה של הצד השני ועל פיו מתאים את החוק הנכון להפעלה.​

...
...

ארגז כלים
לאימון עיסקי

חזרה >

מנטור לניהול עם משמעות