יותר תמורת יותר - זהו הערך המוסף שלך

מהו הערך המוסף שלך היא שאלת מפתח, מבלי לענות עליה קשה לבנות מיקוד שיווקי מתאים

הקוטן קובע

כבר אמר דרווין שהשורדים הם אלה המתאימים עצמם לשינויים, ודווקא הגדולים והחזקים עלולים להתקשות בכך

איך לתמחר את עצמי 

על שלושה דברים התמחיר עומד: הערכה עצמית, שיווק עצמי והתמודדות מתמדת עם השדים הפנימיים ששוכנים בנו, כתוצאה מאלפי שנות תרבות. כל אלו מתבטאים, בשורה התחתונה, בכסף.

...
...

מאמרים לעסקים

חזרה >

מנטור לניהול עם משמעות